Saturday, October 13, 2012

II periood



  • Mida tähendab ristkasutatav info ja selle koordineerimine?
Ristkasutatav info on see info, mis tehakse kättesaadavaks teatavale grupile. Info koordineerimine tähendab, millised õigused grupi liikmetele on. Kes saab näiteks ainult lugeda, kes saab ka infot muuta (näiteks lisada ja kustutada.)
  • Milleks on grupitöö tarkvara vajalik?
Et grupi liikmed saaksid ka kauge vahemaa tagant oma tööd jätkata, suhelda, infot vahetada. Tööks vajalik info on kõik ühes kohas koos. On reaalajas muudetav, igal ajal kättesaadav.
  • Kuidas toetavad erinevad tarkvaralised lahendused grupi sidusust?
Grupi sidusust iseloomustab motivatsioon pingutada liikmete gruppi kuulumise ja ühiste eesmärkide nimel. Teinekord ei pruugi mõni inimene olla suusõnaliselt julge väljendaja, siis läbi erinevate tarkvaraliste lahenduste on ka tema võibolla julgem oma arvamust avaldama.
Erinevad tarkvarad aitavad seejuures erinevates aspektides. Kui on vaja aega planeerida, siis kasutab grupp mõnda kalendrit Kui on vaja suhelda, arutleda, on vaja suhtlustarkvara. Dokumentide jagamiseks dokumendi jagamise tarkvara jne.
  • Mis vahe on reaalsel ja virtuaalsel grupitööl?
Reaalse grupitöö puhul kohtuvad grupi liikmed kokku reaalset nö näost näkku. Teinekord on see kiirem ja tõhusam variant. Virtuaalse grupitöö puhul toimub info vahetus, suhtlemine kaugete vahemaade tagant, kasutades erinevaid tarkvarasid. Säästab teinekord aega, kui grupi liikmed asuvad üksteisest kaugel. Suheldakse näiteks läbi suhtlustarkvara.
  • Mis määrab grupitöö tõhususe grupitöö tarkvarasid kasutades?
Tõhusus sõltub kindlasti sobiva tarkvara valimisest, selle kasutusoskusest.
  • Millest sõltub grupitöö edukus?
Edukus sõltub koostöö valmidusest ning motivatsioonist, liikmete oskustest ja teadmistest.  

No comments:

Post a Comment